Prensesannesiyim Merhaba kızlar 🤗 bebeğim 6 aylık oldu artık oturmaya başladı araba için oto koltuğu almak istiyorum. Kullanıp memnun kalan arkadaşlar kullandıkları ürünü söylerse çok sevinirim🌸 elinde olup satmak isteyen arkadaşlarda varsa yardımlaşalım🌸