Merhaba ek gıdaya başladık 5,5 aylığız . Tadımlarla başladık . Düz kayısı ile muz karışım vermiştim ,içine zeytinyağı ile . Bugün yeşil kaka ve siyah iplikli şeyler vardı baya bir sürü içinde . Bu normal mi , ara ara yeşil kaka da yapıyor . Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevirirm 🩵