Bebeğim 26 günlük her gece saat 5 den saat 12 ye kadar ıkınıyor asla uyumuyor ağlamasıda yok sadece ıkınıyor damla veriyoruz masajlar yapıyoruz her gün yıkıyoruz acı yemiyorum rezene kimyon çayları içiyorum ama yok hep ıkınıyo çok üzülüyorum benden kaynaklımı diye çoçuğum acı çekiyor gibi geliyor doktora götürdük gazdan diyo ama gazınıda çıkartıyor alttan çok fazla çıkarıyor ağızdan biraz zorlanıyo ama bu kadar gaz olması normal mi artık ıkınmaktan sesi kısıldı