cananbinici
jdjdkdkdk
pnarkrd
artikbiranneyim
fatmaanuurr22
Her birinize içten teşekkür ederim, 🙏🏼🙏🏼
ilk cocugum degil 5 sene once oglumda sarilik olmustu ama onda dogum yaptigim hastanede ozel odada fototerapi almistik biz yanindaydik gozumun onunde 7-8 saat sonrada alip evimize gelmistik ama bu sefer yogun bakima birakip eve elim bos gelince kiyafetlerini verdiler falan cok kotu oldum biliyorum iyi olacak ama annelik duygusu 3.cocuk bile olsa ayni üzüntüyü yasariz, simdi kizima süt sağıp götürcem bir an once iyilessin minik kuzum🙏🏼🌸