Bizde 18in sonlarındayız en zorlandığımız ay olabilir, çok sinirli eşyalarla kavga ediyor geceleri uyumuyor dün gece 4 gibi uyandı ve 6-7ye kadar uyumadı kendimden geçtim bir ara yanında yatarken beni tekrar uyandırdı sırf zorla uyutmaya çalışıyorum diye sinirinden burnumu ısırdı ve ilk defa böyle bir şey yaptı. Umarım akıl sağlığım gitmeden bu atak dönemi ve sendromları biter diye umut ediyorum…