yavruaslanlar Kızlar 500 ml ne alabilirim lcw plastik almıstım ama sık yıkamama rağmen bibwron temizliyecisiyle kararıyor asla kullanmak istemiyorum çelik alsam soguk tutar okula gidip gelirken siz ne kullanıyorsunuz?
babymamma yavruaslanlar benimki okul çağında değil ama çok su içiyor diye büyük almıştım civilde çok güzel büyük içi çelik modeller var bi oraya bakın isterseniz
Sin21 yavruaslanlar evet çok başarılı ben dışarı çıkarken buz atıyorum içine sabaha kadar kalıyor nerdeyse çok memnun kaldım cidden
tkut yavruaslanlar evet çelik suluk soğuk tutuyor kizima kullandım ama sulugu kreşte bırakıyordu gün sonu. Dişarı cikinca suluk soğuk oluyordu 1. Sınıfa geçince Decathlon un sulugunu aldık kullanımı güzel temizliği kolay bu sene de onu kullanacağız yedek başlık kısmı satılıyor
Sin21 yavruaslanlar uzspace var bitane de geçen yıl tüm sene onu kullandı hala sağlam akma kokma yapmadı hiç bu yıl da dönüşümlü kullanırız ikisini
nadidelifora yavruaslanlar uzspace bir bakın. 6 yıl kullandık. Ne koku ne deforme yok. Parasını sonuna kadar hak eder 🌸
sdakbyk yavruaslanlar vagonlife aldım 1.sınıfta kullandı suan 2.sınıfa gıderkende kullanıcak inşAllah koku yapmıyor kırılmıyor
oylesinebiri__ yavruaslanlar Decathlon dan aldık hem sıcak hem soğuk tutuyor matara gibi biz eve aldık kullanırız diye canta boy 2 tane de termos aldık ordan sabaha kadar sıcak soğuk tutabiliyor
oylesinebiri__ yavruaslanlar bizim ki beyaz ve mavi olan termos turuncu olan pipetli çocuklar için daha iyi olur Decathlon sayfasından bakarsan çocuk içinde model var canım çok kaliteli ürünleri benim eşim 3 yıldır beyaz olanı kullanıyor çok dayanıklı