Bebeğim 5 aylık rotanın ilk dozunu 3. Ayda olmuştu bugün kontrol vardı 2. Doz için ama bebeğim dünden beri ishal o yüzden aşı yaptıramadık doktor prebiyotik verdi sadece ama bebeğimin iştahı çok çok azaldı normalde mamayı biberonu havada kapan bebek istemiyor ağlıyor mamayı almıyor ne yapsam bilemedim