ayseayseasyse Önerilerinizi alabilir miyim? Elimde lansinoh elektrikli var ama çok vakit alıyor sağımlar çok sıkıldım prize bağlı kalmaktan. Bebeğim aktif emiyor süt arttırma amacı ve buzluğa depolama amaçlı kullanacağım
nilosmomy ayseayseasyse benimde lansinoh elektrikliydi ilk bebeğimde. İkinciye hamileyim aynı sebeplerle mochi aldım ben. Henüz kullanmadım ama en çok övülenlerden biriydi
hermione_granger ayseayseasyse 8 ay aralıksız bebebao kullandım çekimi konforu gayet iyiydi tavsiye ederim
ayseayseasyse gokcen_ çekim gücü nasıldı peki? Ne kadar süredir kullanıyorsunuz gücünde azalma oldu mu
gokcen_ ayseayseasyse ben ilk zamanlar hem emzirdim hem pompa ile sağım yapıp stok yaptım .Çekim gücü gayet idealdi benim için,pompa flanşı da bana göreydi.Eğer ucu size göre olmazsa ayrıten flanş almanız lazım