durukus24 şöyle kv bir süre baktı çalışmak o kadar iyi geldiki evde kamera vardı bir kez bile bakmamisimdir. Bakıcılarla olunca aklım hep evdeydi. İşte erken çıkmak isteyen mi dersin, yediği tabağı yikamayan mi çocukla hep oturarak oynayan mi dersin üçten sonra bıraktım zaten, doğum iznine ayrıldım. Bakacak kişiye nazın lafın geçmiyorsa çok zor aklın hep evde. Yani durumunuz varsa bir süre daha erteleyin, çünkü sonrası mecbur anneden ayrı oluyorlar en azından bir yaşa kadar anneye doysunlar.