BalkizimBaloglum2 geçen seneki faciamı yazayım iki kızım ve ben bitlendik ki bizde temiziz yaz günü hergün duş tabi bize ablamlardan gelmişti sonradan öğrendim onlarda memlekete gitti ordan getirmişler neyse çok uğraştım buraya da yazdım bit şampuanı aldım onu uyguladım ve kuaför tanıdık varsa onlarda tarak temizlemek için bişey var sıvı onu al tarakla suya batırır gibi tara birde bak saçına beyaz sirke varsa elinle al canlıysa zor geliyor zaten ben birde haftada bir sirke yapıyordum sirke ile tarayıp başjna poşet geçiriyordum havasız kalınca bikaç saat canlı siteler ölüyormuş çok zor kurtuldum şükür bitti şimdi okula başlıyacak korkum yine olmasın biraz acele yazdım kusura bakma canım aklına bişey gelirse yazabilirsin geçmiş olsun