6 aylık bebeğimin yüzünde bir kahve rengi leke doğduğunda vardı şimdilerde de elinin üstünü kaplıcak şekilde var gün geçtikçe belli oldu ve kolumda bir küçük bir tane de 5 krş büyüklüğünde var nörğloji götürdüm cafe aut lekesi ama ör falan istedi cildiyeye gittim sizde böyle olup temiz sonuç çıktı mı ne gibi şeylerle karşılaştınız lütfen yardımcı olun psikolojim alt üst