anonimmmmm Selam kızlar 14 günlük bebeğim var mamayla besliyorum günde 1-2 kez de anne sütüyle besliyorum ve günde 1 kez kaka yapıyor dün sabah yaptı bugün hala yapamadı ama gaz çıkarıyor kabızlık mi yaşadığım durum yaşayan ve çözüm bulan yardımcı olabilir mi
ebrar344 Minmini benimde çocuğum 3 aylık çok afedersiniz sulu yapılıyor kakasını biginiz var mı normal mi bu mama kullanıyoruz anne sütü almıyor 1 aylıkken bıraktık
Minmini ebrar344 ek gıdaya geçene kadar katı olmuyor zaten sıvımtrak oluyor. Hani böyle mukuslu ya da ishal gibi değilse endişelenmeyin
Minmini ebrar344 ben de çok korkmuştum hatırladım da insan bilmeyince korkuyor zaman bilince de korkuyor annelik işte🙊🥰