tgbgndrc Merhaba, biz aynı durumu yaşıyoruz şu an 3 ay 22 günlüğüz. Hatta bugün gittik yine baya küçülmüş ama baş çevresi büyüdüğü sürece sorun yok takip gerekiyor dedi. Geçen hafta başka bir doktora götürdüm o da 4 aydan sonra zaten kapanması normal gibisinden konuştu. Benim doktorların açıklamasından çıkardığım sonuç takip gerektiren normal bir durum olduğu yönünde. Her kapanma illa kötü sonuçlanacak diye bir şey yok. Ben de aynı postu açmıştım geçen hafta orda da bu durumu yaşayan arkadaşlar vardı. Kimi az miktarda açıklıkla devam etmişler. Kiminde hiç sorun olmamış bu durum bir arkadaş da ameliyatla çözüm bulmuşlar ileri müdahale gerekmiş onlarda. Ama çoğu arkadaş sorun olmadığını belirltti😊🙏