Gzdeymn Bu raporda cinsiyet yazmıyor. Zaten yazmaz da, yasak. O XO, XXX vs yazanlar cinsiyet kromozom anomalileri, yani cinsiyet kromozomlarıyla ilgili bozukluklar ve hepsinde de düşük risk yazıyor. Doktorunuza söylüyorlar cinsiyeti, o da size iletiyor. Doktorunuzla iletişime geçerseniz söyler size. Sağlıkla gelsin.