ilbey17 bence yaptırın bez içerisinde iken kolaylıkla atlatıyorlar bir zaman sonra dönmeye başladığında zapdetmeniz zor olacaktır bende o dönemlerde yaptırmıştım çevremdeki bazı insanlar da dahil tabi bizim doktorumuzdan kaynaklı bazı sıkıntılar oldu çok ağladı o gün ama çevremdeki insanlarda hiç sıkıntı olmadı üç gün de iyileşiyor