Merhaba anneler az önce 2aylik kızımın üzerini değiştirirken kolunu kaldırırken koltuk altı çarptı gozume bi baktım neler göreyim bebegimin koltuk altı pişmiş ama normal bi pişme değil yanmış gibi iltihaplanmış resmen daha önceleri değiştirirken koltuk altını kaldırıp incelemiyordum tesadüfen gördüm .. sizde kaldırıp bakın yazık bebişlere benim yaptığım hataya düşmeyin her yerini inceleyin kontrol edin sürekli.. 3 gündür surekli ağlıyordu yazık yavruma bu yüzdenmiş demekki .. bide ne yapsam geçer