Merhaba kızlar. Oğlum 22 aylık Acaba bir yerde hatamı yapıyorum arrık çok yoruldum oğlum iştahsız napcam bilmiyorum. Raporlu mama. İçmesine rağmen şuan 11 kilo boy 85. Sbaah bir tane yumurta yanında. Bebe bisküvi meyve rendesi iki üç kaşık iyor. Saat 12. 1 gibi uyurken mama içiyor. Saat 4. 5 gibi kalkıyor. Bazen iyor bazen yemşyor. Çorba iyor genellikle ama üç. Kaşık anca. Sonra 7. 8 gibi akşam yaptım yemekten veriyorum. Bazen iyor bazen yemşyor. Uyurken. Çoğullukla mama içip yatırıyorum bazende. Yoğurt avakado falan cebi yapıyorum sizce öğünlerde bir yanlışlık mı var 😏😏