1momm2baby Kızlar eczane yazmamış eşim de sormayı unutmuş . 2.5 aylık ne kadar kullanacağım bilen var mı ?
organikirmik 1momm2baby günde 6 ölçek diyordu ama benim hiçbir arkadaşım 6 ölçek kullanmadı fazla gibi geliyor bence de. Çok gazlandığı zaman, sabah akşam gibi yapabilirsiniz bence 1′er ölçek
1momm2baby organikirmik evet 6 kere 5 ml bana da çok fazla geldi sabah öğlen akşama böleyim dedim ama kaç ml vereyim acaba
organikirmik 1momm2baby 1′er ölçek verebilirsiniz 5 ml yani ölçeği azaltmanıza gerek yok bence sayıyı azalttıysanız
organikirmik 1momm2baby ben şırıngasız hiçbir şey veremiyorum. Şırıngayls da artık veremiyorum o ayrı ama kaşıkla imkansız 😅
organikirmik 1momm2baby yavaş yavaş ağzının içine bırakıyorum ya öyle bi anda genzine kaçacak şekilde vermiyorum kaşıkla aynı mantık ama daha hedefli oluyor en azından. Nasıl rahat hissediyosanız yine de daha çok bebiş çünkü sizinki 🫶🏿
1momm2baby organikirmik evet aslında öyle de mantıklı çünkü suan kaşığa vurma kafa çevirme hareketleri cok oluyor tekrar deneyeceğim 🥹 teşekkür ederim
melindababy organikirmik canım senin bebişte de kabızlık vardı galiba bizim de öyle hatta geçen senin postunda bilgi aldım da colex kullanmayı düşünüyordum sizde işe yaramadı mı acabaa💐