tugcence ben de halayım yeğenim de o aylarda bana çok düşkündü çünkü dediğiniz gibi sürekli oyun oynuyordum eğleniyorduk ama en fazla 4 5 saat birlikteydik. Şimdi kendim anneyim çocuğumla oynasam da sorumluluğu üstümde anne olarak karnı tok mu uykusu var mı diye düşünüyoruz haliyle öyle uzun uzun oynayamayabiliyoruz. Bebeğiniz sizi eminim çok seviyor ve bence halasıyla oynaması güzel bir şey tadını çıkarın derim zaten bir süre sonra sizden hiç ayrılmamaya başlar, yeğenim şimdi 2 yaşında annesinden ayrılmıyor ☺️ kendinizi üzmeyin, sevgiyle kalın 🌸