miranarslanmom gulcem53 ilk acile gittiğimizde küçük bir kanaması olduğunu söylemişlerdi ertesi günde herhangi bir sorun yok denmişti eve geldiğinizde tekrar bi sorun görürseniz acile gidersiniz dediler çocuk kusmustu bayılcak gibi hali vardı götürdük iğne yapılmıştı acaba ondan mı bu kadar bu iğne yüzünden mi yorgunluk hali var yorgunluk halini alır demişti iğne ama hiçte öyle olmadı
miranarslanmom gulcem53 tomografiler çekilmişti evimize gelmiştik tekrar acile götürdük kustugu için sonra ondan iğne yapıldı iğne daha da kötü mü etti ne yaptı onu çocuk doktoruna da söyledim iğne yaptılar acildekiler diye bişey demedi 😣
reyhan321 Öncelikle çok geçmiş olsun, çarpmanın şiddeti çok yüksek olduysa ağrı ve korkudan olabilir diye aklıma geliyor yaşananlar ancak benim bebeğim olsaydı ne yapardım diye düşünüyorum doktor doktor gezerdim yüksek ihtimalle