Atatürk Şehir Hastanesinde Ferat Balkır adındaki doktor bey de çok iyi. Randevuları hızlı doluyor, bulabilirseniz götürmenizi tavsiye ederim. Çocuğu detaylıca muayene edip sizin anlattıklarınızı da detaylıca dinliyor. Çok bilgili bir doktor. Ben oğlumu birkaç defa götürdüm çok memnum kaldım.