senaalan Kızlar sezeryandan sonra duphalac kullandınız mı bazı yerlerde bebek de ishal oldu vs yazılmış korktum biraz.Bir de günde kaç defa kaç doz verdi doktorunuz size
ysm53 senaalan ben kullanmadım kabız olmayacağım şeyler yedim sürekli kayısı hoşafı içiyordum zaten hatta ishal olmuştum ben
aslhnkrts senaalan ben vajinal doğum yaptığımda vermişlerdi bana sabahları aç içiyordum sadece bebekte de ishal vs olmadı bana çok iyi gelmişti
kaanasilinannesi senaalan kullandım sabah akşam içiyodum 1 kapak biraz yumusatmisti bebekle alakası yok yani bebeğe geçmedi
ysm53 senaalan yoo bir şey yapmadı gaz meselesi biraz daha sonra oluyor ama yine bir şey olmadı duphalac bende aşırı gaz yapıyordu o yüzden hiç yönelmedim ona hoşaf tarzı şeyler tüketirseniz siz de rahat edersiniz