coffeewithgummastic 3.5 yaşındaki oglumu mahallemizdeki anaokuluna kayıt etmek istiyorum. Kayıtlar haftaya başlayacakmis. Para/ bağış haricinde başka neler isteniliyor?
simseklivekalpli coffeewithgummastic aylık aidat olur. Onun haricinde form verirler vesikalık vs isteniyor. Okul açıldığında da malzeme listesi verilir.