delihatun01 İkiz denildi hatta kalp atımlari da var dendi bugün kontrole gittiğimde tek kese ve bebek gözüktü ama ikiz falan değil dediler doktor da şaşırdı sisteme de ikiz olarak girilmisti devlette kafam aşırı karıştı
sek_kahve delihatun01 başka bir hastaneye gidin.. ama çoğul gebelikte doktorlar zaten 12.haftaya kadar etrafınıza yaymayın, birisi gidebilir falan diyorlar. İkizden teke düşme durumu olabilir yani
dayes delihatun01 farklı doktor görüşü alın ama zaten ikiz gebelikler de emin olmak için birkaç kere muayene olmak gerekiyor
Eylul301023 delihatun01 başka doktora gidin bence bir kaç hafta daha geçsin ki belli olsun 10 haftalık falan olsa
delihatun01 dayes diger ikizlerim ilk andan itibaren netti hic degismedi ilk defa boyle bi durum yaşadım sok oldum açıkçası