Kalimbanne bir de şöyle bir sey var belki de doktor olmayana muayene oluyoruz, avukat olmayana dava veriyoruz, ogretmen olmayana cocuk emanet edip, polis olmayandan can güvenliği bekliyoruz. Hadi sahte diplomaları başkalarının haklarına girdiler bizim de hakkimiza girdiler. Bu işin haberlerdeki gibi 100 200 le sınırlı olduğunu düşünmüyorum asla, bu kadar profesyonelce işleyen bir düzende bu rakamın 10 binleri bulduğunu düşünüyorum. Hatta hadi sınavı geçsin mülakatta torpil yaparız diyen zihniyetin sınavı bile geçebilecek kabiliyetleri olmayan gerizekali tanıdıklarının nasıl kurumlara girdiğini, nasıl meslek sahibi edildiğine şahit oluyoruz. Bu kadar profesyonelce gelmiş bir süreç kim bilir perdeler arkasında neler neler oldu ne anlaşmazlıklar yasandi da şimdi ortaya çıktı