Kızlar bebeğim 8 nisan da doğdu neyse işte ben mama veriordum günde bir iki kere tek bir buçuk aydır mama vermiyorm 4 bitti kilosu 8 buçuk boyu 63cm bugün sağlık ocağı doktor kilosu fazla dedi topuğundan bişi aldılar dediler kan şekeri iyi bilmiyorum ya çok düşünüyorum acaba çocuğumun birşeyi mi var diye