Kitsu Biz baya kullandık alerjik bebek. Güzel uyutuyor ama uyumazsa huysuzluk yapabiliyor yan etkisi. O kadar
Kitsu Gamszbaykus37 pratisyen miydi Yoğurt alerji yaptı bir keresinde hemen zatiden verdi. İlacı kullanmadım günlük az az vermeye devam ettim geçti. Kaşıntı yapıyorsa sakinlestirmesi için de olabilir Ben olsam 3 gün kullanırdım
sebax45 Gamszbaykus37 merhaba. Bende kullanmıştım bir yan etki yaşamadım. Ama böyle ilaçları dikkatli ve dozunda kullanmak önemli. Bir damla fazla kaçtı demeyin lütfen.
cicianne79 Gamszbaykus37 biz doğduğundan beri kullanıyoruz en başından beri hiç etkisi olmadı alerji olduğu zamanlarda veriyorum
cicianne79 Gamszbaykus37 yan etkisi olmadı askım. Yoksa alerjik bronşiti ve beyaz tenli olduğu için çabuk kabarma cilt rahatsızlıkları oluşuyor zaditen damla veriyorum kilosu kadar 13 kg 13 damla bir şeyi kalmıyor
MayaliHamur Gamszbaykus37 alerji sürecinde kullandık.. uyku ve iştah açıyor başka yan etkisi olmadı bizde..