kayabahce Dün ateş postu açmıştım gece 1 e kadar acildeydık bu sabahta kendi doktoruna götürdük testler yapıldı ve covid pozitif 😭😭😭 şu ara salgın varmış yavrularınıza çok dikkat edin
Eylul301023 kayabahce geçmiş olsun belirtileri ney acaba benim oğlumun az bir hapsirmasi ve burun akintisi var bugün 3.gun ama artma yok ve başka bir şeyi yok klima aldık yeni ondan diye düşündük