gizosgamzismom bebiskoveannesi Görsel bu şekilde ama eve gidince kendi resimlerini çekerim oto koltuğunun
bebiskoveannesi gizosgamzismom çok fazla bi bütçem yok açıkçası. Bebeğim oturur mu onu da bilemiyorum. Mama sandalyesinde bile sıkılıyo. sadece denemek amaçlı almak istiyorum o yüzden fazla para vermek istemiyorum
bebiskoveannesi gizosgamzismom sizi de mağdur etmek istemem. Dolap tan falan da bakıyorum ben 800₺ ye bile veren var. Sizin kullanım durumunuza bağlı bi yerinde bişey var mı yırtık sökük vs. 1000-1200 arası verebilirim