Dün 2. Ay 3 tane aşı olduk. Dün bişey yoktu heh dedim kolay atlattık. Bugün akşama doğru huysuzluk başladı bi anda ağlama krizine giriyor susturamıyorum calpol verdim öğlen. Rahatladı uyudu şimdi yine başladı aradan 6 saat geçti diye yine calpol verdim. İyiyken bi anda ağlamaya başlıyor zor susuyor. Sesi kesilene kadar ağlıyor nerdeyse. Ağrısı mı oluyo acaba ? Kaç gün sürer ki böyle ?🤦🏻♀️🙄