nur_aleyna Merhaba kızlar bebeğim altı aylık. Sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Hiçbir bilgim yok sizlerden tecrübelerinizden faydalanmak için yazmak istedim. Önerir misiniz altı aylıkken. Nelere dikkat etmeliyim. Sizce devlet hastanesi mi özel hastane mi.
meayay nur_aleyna kesinlikle yaptırın geç kalmayın çocuk hareketlenmeden yapılsa rahat olur. Bizim burda devlet hastanesinde bi tane doktor yapıyormuş çok ileri tarihe randevu veriyordu o zaman geç olur diye özelde yaptırdık lokal anesteziyle yapıldı
nur_aleyna meayay evet bu ara aşırı hareketli olmaya başladı. Genel olarak da ayakları hep hareketli bir bebek inşallah çok zorlanmayız. Lokal anestezi belden aşağısı mı uyuşuyor? Yoksa sadece özel bölgesi mi 🤔
meayay nur_aleyna sadece özel bölgesi uyuşuyor. Devlet hastanesindeki doktorun biri genel anesteziyle yaparım dedi sonra anestezi bölümüyle görüştüğümüzde 2 yaşın altındaki çocukları uyutmuyoruz tehlikeli dedi o yüzden lokal yaptırdık