Senossss öncelikle geçmeyen bir şey değil, içinizi ferah tutun benim kızım 3 aylıkken dediğiniz gibi hep mukuslu kaka yapıyordu günde 10 kere belki yapıyordu ve ağlaya ağlaya emerken bile yapıyordu. Ön süt almaktan ve düzensiz emzirmekten, laktoz hassasiyeti oluştu dedi doktorumuz laktozsuz mamaya + proyetiğe ve emmeden önce sindirsin diye relactaz damla başlatmıştı benim stresten sütüm kesildi ve laktozsuz mamaya geçtik komple 7. Ayında normal mamaya geçtik kanlı kaka gelmedi ama gaita testi yapılması gerekiyor diye biliyorum kanlı kakada