KendiEvimdeDeplasmandayim bizim bagaj hakkı 15kg ya yanlış hatırlamıyorsam bebeklerin de 8 veya 10kg. Biz artık kızıma da çocuk kestigimiz icin önceydi hatırlayamadım ama arayıp sorabilirsiniz gideceğiniz havayollarının müşteri hizmetlerine.
Ağlama konusunda da hiç gerilmeyin bebeğiniz henüz küçük daralabilir sıkılabilir bunlar normal şeyler ağlaması da çok normal ama enerjiniz olumlu olsun bebise de o sirayet eder merak etmeyin🤗 ben de çok tedirgin olurdum ama şükür hiçbir zaman sıkıntı yaşamadık
Yukarıki yorumlarda posetleme mevzusunu gördüm de ben arabayı iki kere uçak kapısına götürmüştüm ikisinde de ben arabayı kapatmıştım görevliler benden alıp kendileri posetlemisti. Siz yine de tedbirli olun veya onu da sorun isterseniz