Arkadaşlar oğlum 8 ay 9 günlük oturmuyo bi türlü oturtayim diyorum dikilmeye çalışıyor yerde yuvarlanıp meklemeye calisiyo ne bileyim elleriyle gövdesini kaldiriyo ama bi türlü oturmuyo omuzlarıma yapışıyor sürekli gezmek istiyo milletin 6 aylik bebekleri desteksiz oturuyor benimki destekli bile oturmuyo kendini arkaya itiyor agliyo kolikti hep kucakta gezdi şimdide hiç kucaktan inmek istemiyo çok üzülüyorum lütfen birsey söyleyin nasıl oturmaya alistiricam oturak filan aldık onunla bile kendini düşürecek arkaya öne ittiriyor