Bir şeyi 40 kere söylersen olur diye bir söz vardır ya, siz de resmen söyleye söyleye kötüyü çağırıyorsunuz. Benziyor benzemiyor ile olacak iş değil bu artık aşın bunu, genetik sonucu gelene kadar da bu mevzuyu unutun bence. Ablamızın haberi var mı bu arada burada fotoğraflarıyla sürekli tartışma konusu açtığınızdan?