Merhaba kızım bugün 9 aylık oldu çok şükür 🙏🏼Benim derdim şu boğazında bir şeyler kalır diye yemeklerini çatalla ezip veriyorum . Doktorlar özellikle 9.aydan sonra BLW ‘ye başlamamız gerektiğini söylüyor. Ama elimde değil özellikle eşim yanımdaysa beslerken daha cesaretli oluyorum . Teksem çok kaygılanıyorum😔
Ne yapmam lazım tecrübeli annelerden de yorum bekliyorum 🙏🏼🌸