Melikemelce İki yaşında bir oğlum var çok aşırı ağlıyor telefondan baya bi uzaklaştırdım ama istemediği şeyleri asla yapmuyor herşeye ağlıyor kendini yerlere atıyor acaba sizinde böyle mi neredeyse bende ağlayacağım:(
papatyam-34 Melikemelce Ah valla olmaz mı daha yeni sustu ve bizimki Eylül de 3 yaşında olacak istediği olmasın zıplayıp ağlıyor ve gözünden asla yaş akmıyor hep öfkesine yapıyor 😏 Nerde olmayacak bir şey var onu istiyor