Tam 1 aylık ken götürdük başta nezle gibi başladı
Hırıltılı solunum öksürük başladı ciğerleri dinlendi doktor takip edin burnunu serum fizyolojik ile temizleyin dedi 2 gün sonra tekrar götürdük ciğere inmek uzereymus yeni doğan da çok hızlı ilerliyor doktorumuz bronşiolit olmuş dedi nebul , serum vs toparladı 5 günlük enfl*vir aldık öyle toparladı çok iyi gözlemleyin