9 günlük bı yenidoganım ve 3.5 yaşında bı kızım var. Kızım zaten zor bı çocuktu lafimi dinlemezdi disiplin hiç olusturamamıştım belki korkuyla biraz biraz. hala daha sallanarak uyuyor düşünün yanına yatınca uyumamak için yüz kere deniyor ve başarılı oluyor. Kardeşi doğduğundan beri daha da laf dinlemez oldu sanki bilerek benim sinirlenecegim her şeyi yapiyr oyuncak topla diyorum toplamiyor vs. Kardeşinin hep tepesinde normalde uzak tutmayalim çocuğu sakınmayalım ki kıskanmasın dedik ama bizimki bokunu çıkardı çocuğun ağzına zorla emzik veriyor elini kolunu cekistiriyor her dk ama her dk yuzunun her yerinden dudağından şap diye öpüyor. Uyurken bile kucağına istiyor sevicem diye. Sürekli sabrımı deniyr ve tabiki bı yerden sonra patliyorum bende kızıyorum zaten sürekli bı uyarma halindryim bunu bitirmem gerek farkındayım. Ama böyle de olmuyor biraz dinlenmek istiyorum normalde 11de uyanan çocuk bugün 7.30da uyandı yalvarıyorum uyusun diye ayakta falan da salladım ama yok uyumuyor gözlerimizi kapatıp kıpırdamıyoriz diyorum böyle bı kural falan uygulama hoşlanmıyorum diyor. Hüngür hüngür ağladım seni sevmiyorum kötü bı annesin diyor bana. Sürekli kızıp sonra pişman oluyorum yüzünü asik görsem agliyorum bu his geçecek mi gerçekten. Bide tırnağını yemeye başladı 3-4 gündür. Napıcam nasıl davranıcam bilmiyorum sınır koysak onu da anlamıyor sınırları kuralları uygulaması için benim ona vurmam ya da etini sıkmam lazım nolur beni kınamayın inatçı her şeyi inadına yapan çocuk çok zor. Sürekli oynama dediğim şeylerle oynuyyor çakmak anahtar vb sonrasında da kaybediyor ara bul dediğimde umrunda olmuyor en kötüsü de yatağın üstüne çıkıyor kardeşinin dibinde zıplıyor bı ayağı takılsa düşse neler olur bilmiyorum. Ama çok zorlanıyorum sürekli ağlıyorum bide bu kayinvalidemin yanındaki halim. yalnız olunca ne yaparım Allah bilir Allah bana yardım etsin ne olur dua edin tecrübelerinizi paylaşın