kontes0 benim bebişle aynı kilo doğmuş meme mama gidiyoruz. Memeden soğumadı aksine meme delisi , ama ben çok mama vermedim. Doktorumuz kilosuna göre hesaplayıp, söylediği miktarı hazırladım. İçmezse döktüm. Bebek kusarsa zaten fazla içmiş demektir. Bu aylarda 30 verdim. Benim ki 4. Ayına kadar 60 içti. Şimdi 90 cc veriyorum. Siz zamanla anlarsınız zaten. Bu arada şimdi boyu ve kilosu persentil üst sınırında, zayıf bebekler daha hızlı büyüyor :)