Erkal bende sinirli bi insanım daha doğrusu çok sabırsızım evet çok zorlanıyorum sürekli ağlıyor çünkü sabır diliyorum sadece o anda bazen ne ne diye bağırıyorum sonra aşırı pişman oluyorum özür diliyorum ondan 3 aylık daha ne anlasın gazı var bir yeri ağrıyor demek benim çocuk kolik bide