naznisan18 Kızlar merhaba 4 ay 10 gun önce sezeryanla doğum yaptım henüz regl olmadım doktor bır yıl ıcınde regl olman gereklı dedı sızler kacınca ayda regl oldunuz ayrıca bebegımı emzırıyorum bu durumda regl etkılermı acaba?
1prensh naznisan18 6 ay önce doğum yaptım hala regl olmadım dr emiyorsa bebeğin 1 yıla kadar normal dedi
fatmakstk naznisan18 2 ay önce doğum yaptım mastit olduğum için sütümü kesmek için ilaç kullandım şu an sadece mama yiiyor dün regl oldum
sebur naznisan18 6. Ayda başlamıştı benim. 5. Aydan tek tük tü. Sonra düzene girdi. Onca Aydan sonra başlaması biraz canımı sıkmıştı dhhdhd iyiydik böyle 😄
nevadaneevaaa naznisan18 2 ay sonra olmuştum sütü etkiliyor mu bilmiyorum ama benim sütüm normaldi yani
cerencdr Süt korur derler genelde regl olmaman ondan kaynaklı olabilir benim bebeğim 6 aylık bu aralarda sütüm azaldı yeni oluyorum regl
rumix Ben 40ım cıkınca olmustum. Ancak 10gün gecti yeniden regl oldum. Anlam veremedim. Basit lekelenme gibi başladı ve regle döndü resmen. 9gün arayla nasıl böyle olabilir
pnarkrd naznisan18 10 ayda oldum ilk çok az regl değil de hamileyim sandım 2 oluşumda normal reglden daha şiddettli regl oldum 10 ayın acısını çıkardı 🥲