Merhaba arkadaşlar sıcaklar başladığından beri oğlumda var ama git gide artıyor bi kaç kez başka sebeplerle gittiğinizde gösterdim sıcağa bağlı hibi dediler dün tekrar çocuk doktoruna götürdüm sıcağa bağlı isilik gibi ama dedi alerji şurubu verdi dün başladım sürekli yıkıyorum nemlendiriyorum ama yok sırtı da böyle yüzünde bile oluyor geçiyor genelde var ama