Angelmom303 ilk 1-2 ay tadımla geçecek zaten mamayı normal düzende vermeye devam edebilirsiniz. Ben sonrasında normal yemek formuna geçtim, yani bezelyeyi haşlayıp ezip vermek yerine patatesli havuçlu bezelye yemeği yaptım ezip verdim yine verirken. Henüz doyacak kadar yemediği için (hatta bu ara yediği şey 0) yedikten sonra emziriyorum ama doktora sormayı unuttum belki emzirip ek gıda veriliyodur doğrusunu bilmiyorum. Tarhana bir çorba çeşidi yani ek gıdada zaruri değil ama bol sebzeli olduğu için doyurucu oluyor diyolar benimki sevmediği için bilemiyorum. Unları vs de tariflerde kullanıyorum tam buğday unu, yulaf unu vs. Ayrı bi şekilde kullanmadım hiç, irmik de aynı şekilde