YorgunAmaMutluAnne Niloyaametee Philips azur çok iyi onu kullanıyorum ben kıyafetleri jilet gibi ediyor
barbiee_ Niloyaametee kazanlı kesinlikle arkadaşım da phılıps var aşırı iyi ayrıca beklemekte gerekmiyor hemen ısınıyor
KendiEvimdeDeplasmandayim Niloyaametee ben tefalin kazanlısını kullanıyorum 4yıldır kaynanamda da philipsin kazanlısı var. Benimki daha güzel kendisi de öyle söylüyor. Isınması da uzun sürmüyor öyle 2 3dakika bişeydir.
aslanmomy Kazanlı ütü acele bir yere gittiğin zaman önceden ısıtıp beklemen gerekiyor normal ütüler gibi hemen tak olmuyor bildiğim kadarıyla çünkü görümcemden biliyorum ben phılıps azur kullanıyorum çok memnunum ama
aydint Ben philips 7500 almıştım 5 yıldır kullanıyorum,kazanlı büyük ve pratik gelmediği için tercihim olmamıştı
Nezzz_ YorgunAmaMutluAnne ne zamandır kullanıyorsunuz acaba bende ütü arayışındayım bu markanın kazanlısına baktım genelde hep ama kazanlı ile normalim alsam diye arada kaldım
thecamellia Niloyaametee 5 yıldır kullanıyorum philips azurdan çok memnunum tek eksi yanı suyu çabuk bitmesi 😂 ama hızlılık açısından kazanlı ütüler iyi diyorlar bilmiyorum
Niloyaametee thecamellia hangi serisini kullanıyor sunuz. Kazanlı ütüyü jilet gibi yapıyor diye istemiştim aslında😁
Pamukhanim_ Niloyaametee ben Philips azur 7500 kullanıyorum 4 yıl önce evlenirken almıştım çok memnunum