Kızlar lansinohun yavaş akış biberonunu kullanıyor kızım. 8 aylık olmak üzere. Mama az içiyor diye değiştirmemiştim ucunu ama bu sıralar çoğaldı. Direk hızlı akışa mı geçmeliyim sizce yoksa orta akışa mı ? Emziriyorum bu arada . Hızlı akış meme reddi yapar diye de korkuyorum.