Oğlum 27 aylık sabah 7.30-8.00 arası uyanır/uyandırırız, geç uyutmaya çalıştık olmadı erkene çektik olmadı, hala 45dakka 1 saati buluyor uykuya geçmesi geçinceye kadar da yarakta beni/bizi darp ediyor,, haftasonu tam 2saat uğraşıp uyutamadık eşim arabayla gezdirdi öyle uyudu, öğle uykusunu bırakmak istemiyorum kreşe başlayınca nasılsa utıtacaklat diye ama 3 yaşına kadar dayanacak tahammülüm kalmadı resmen uyutmaya çalışmaktan nefret ettim, siz de durumlar nasıl, emmeyi bıraktık kitap okuyoruz