ulg Kızlar benm ilk kutu btti plasebolarıda içtim yarın yeni kutuya baslamam lazım adet olmadım adet olmadan yeni kutuya geceyimmi normalmi bu emziren bir anneym
aysebb ulg Başlayacaksınız yeni kutuya. Adet olun veya olmayın hep devam edeceksiniz ara vermek yok. Hap adetide kesebiliyor zaten. Ben 21 aydır kullanıyorum 40 ımdan beri bende kesti mesela
edafra00 Bilgim yok canım ama üstte kalsın , doğum kontrol hapı arayışındayım bende henüz kullanmaya başlamadım kızım iki aylık siz ne zaman başladınız
esraalic aysebb bende yeni başlayacağım da ara kanama olabilir dedi doktor ne kadar sürüyor mesela bu ara kanama birkac gün falan mı
aysebb esraalic Kimisinde birkaç gün kimisinde bir hafta veya hiç. Ben hiç ara kanama yaşamadım mesela bunlar kişiye göre değişiyor
aysebb ulg Ben onlarıda hep aynı saatte atıyorum. Prespektüsünde öyle birşey yazmıyor. Düzenli kullanımda yeşil olanlar unutulsa dahi korumaya olumsuz etkisi olmuyor fakat ben onlarıda aynı saatte atıyorum yani hep öyle yaptım