Hiilyuss kaka cis geldi bunlari diyemiyorsa baslamayin.bnde 24 aylikken tam ifade etmedigi icin baslamayamadim oysa yazdi ablasi tam 24 ayylikken birakmisti ama konusmasi ifadesi daha yuksekti cunku.kucugumde beklemeye karar verdim ama o surecte sabah aksam gun icinde ztn wc oturuyordu sadece bezi cikarmamistik.yaz yaklasinca yani 3 yas yaklasinca kendinde gidip oturmaya soylemeye bezini acmaya basladi .ve bezi bi gun bi cikardik gece full bezini dolduran cocuk tutmaya basladi.yani tam hazir olma zamani buymus.ama ozamana kadar da aliskanlik baslatirsaniz iyi olur daha kolay olur boyle