beybimeybi yerinizde olsam hiç kendinize yormayın. Maddi maneviniz iyiyse parti kuran organisyoncuyu ayarlayın. Geçen sene yaptık aşırı derece çok yorulduk. Eşim bile dedi keşke organizasyoncu yapsa bizde rahat rahat olurduk dedi. Pastayı ayrı para, balonları süslemesi ayrı para, ev de kurabiye poğaca bilmem ne uğraş dur, misafirleri ağırla, misafirleri gittikten sonra bulaşıkları hallet. Yemin ederim çok yorucuydu.